Bg Group 1182X688 2

Ledige stillinger

Ledige stillinger og uopfordrede ansøgninger

BG Group er en stærk koncern med gode og engagerede medarbejdere, der hver dag bidrager til fortsat vækst

Koncernen er præget at en stærk entreprenørånd, hvor godt købmandskab og frihed under ansvar er nøgleord vi tager alvorligt. Vores arbejdsmiljø er kendetegnet ved en høj grad af medarbejderinvolvering og indflydelse, og vi vægter åbenhed og en uformel omgangsform højt. Vores organisation er dynamisk, og vi er i løbende dialog med vores interessenter – interne såvel som eksterne.  

Hos BG Group har vi mange forskelligartede jobfunktioner inden for løsningssalg, online markedsføring, teknik, logistik og lager, administration, udvikling og ledelse.

Hvis du mener, vi er et godt match, er du velkommen til at sende en uopfordret ansøgning.

Send din ansøgning og CV til Britta F. Christiansen.

VI SØGER INTERN SALGSMEDARBEJDER

BG Burcharth tilbyder et bredt produktprogram indenfor slanger, pakninger, koblinger og olie/-smøreudstyr. For at kunne følge med efterspørgslen og udvikle organisationen yderligere, søger vi en intern salgsmedarbejder. 

Jobbet 

Som intern salgsmedarbejder vil dine primære opgaver bestå i kundeservice, ordrehåndtering, opsøgende telefonsalg, support til eksterne salgskonsulenter og udarbejdelse af og opfølgning på tilbud. Herudover kan der forekomme en række andre opgaver f.eks. i forbindelse med opdatering af systemer, datablade, brochurer m.m.

Du har fast arbejdssted på virksomhedens domicil i Odense NØ.

Vi forventer 

Vi forventer at du har erfaring fra en salgsorganisation og en god teknisk forståelse, og måske en teknisk uddannelsesbaggrund. Vigtigst er det, at du er i stand til at omsætte din tekniske viden og kompetence til praktiske løsninger hos kunderne og kan yde en professionel rådgivning med forståelse for kundernes forretning og problemstillinger.

Som person er du vant til, og trives med, at arbejde selvstændigt med opgaverne. Du er opsøgende, vedholdende og engageret, og du kan både igangsætte og afslutte dine opgaver. Du arbejder struktureret og seriøst, og trives i et job med mange eksterne kontakter.

Du er en teamplayer, som forstår at nå i mål i samspil med dine kollegaer. Herudover er det vigtigt, at du bevarer humøret og overblikket, når det ind imellem går stærkt.

Vi tilbyder 

  • En velkonsolideret og vækstorienteret organisation med et bredt produktprogram fra førende europæiske
  • Et frit og spændende job med gode muligheder for at udvikle
  • En uformel organisation med mange gode motiverende kollegaer og et inspirerende arbejdsmiljø

Ansøgning og CV

Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til Britta Christiansen bfc@byggros.com mærket ”Intern salgsmedarbejder” i emnefeltet. Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt og vil løbende indkalde relevante kandidater til samtale.

Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Salgschef Marie Bredning 20608834 eller via email: mbb@burcharth.dk

HENT ANSØGNINGEN SOM PDF

 

VI SØGER EN LAGER- OG LOGISTIKOPERATØR

Er du struktureret, serviceminded, og søger du en virksomhed, hvor kvalitet, service og leveringssikkerhed er i fokus? Så skal du læse med her.

BG Group søger en dygtig, erfaren og selvkørende lager- og logistikoperatør, som trives i et job med højt tempo, hvor der tilbydes stor mulighed for selv at få indflydelse på din arbejdsdag.
Vi forstiller os, at du er uddannet Lager- og logistikoperatør, eller har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Du bliver en del af et friskt og dynamisk team, som tilbyder et positivt og uformelt miljø, med godt humør og frie rammer.
Mødetiden er fast hver dag og er imellem 08:00 til 16:00 og fredag 07:30 til 15:00 - det forventes, at du er fleksibel i forhold til sluttid, da alle dagens opgaver skal afsluttes.

Dine opgaver vil være..
• Pluk, pakning, kontrol og forsendelse af varer
• Booking af fragt, samt udfyldelse af fragtpapirer.
• Losning af lastbiler
• Holde orden på lageret og sikre, at vi når i mål med dagens opgaver
• Optælling af varer
• Ad hoc-opgaver

Din profil..
Du er nysgerrig på at lære nyt, du tager ansvar for
at opgaverne løses effektivt, og er ikke bange for at
finde det ekstra gear, der gør, at vi når i mål i travle
perioder, så vores kunder forbliver tilfredse.

Derudover lægger vi vægt på at du..
• Er i god fysisk form
• Har mod på at arbejde ude og inde i alt slags vejr
• Har erfaring med brug af IT, scannere og er god til tal
• Er engageret og fleksibel
• Kan arbejde selvstændigt ud fra beskrevne processer.
• Er kvalitetsbevidst og sikrer, at opgaven bliver løst korrekt
og til tiden
• Behersker dansk i tale og skrift, samt kan kommunikere på engelsk og gerne tysk, dette er dog ikke et krav
• OBS. Det er et krav, at du er i besiddelse af kørekort og
kan godkendes til truckcertifikat

Vi tilbyder
• En stilling på 37 timer fordelt i dagtimerne man-fredag
• Løn efter overenskomst
• Pension og sundhedsforsikring
• Massage ordning, fredagsbrød og eget motionscenter
• En arbejdsplads i udvikling, hvor du kan få ansvar og blive en del af et rigtig godt team

Ansøgning og CV
Er du interesseret i stillingen, så send din ansøgning og CV til Britta Christiansen bfc@byggros.com mærket ”Lager- og logistikoperatør" i emnefeltet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning snarest muligt og vil løbende indkalde relevante kandidater til samtale. Har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte Logistikchef Jørn Viborg 6155 5241 eller via
email: jhv@byggros.com

HENT ANSØGNINGEN SOM PDF HER

Du er velkommen til at kontakte os